בלוג

תאונת רכב – הדרך להתמודדות נכונה בזמן אמת

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn

בחיים כמו בחיים, תאונות רכב לצערנו קורות. ואם כבר נקלענו למצב של תאונה, רובינו נפעל כמעט על אוטומט כשהדבר הראשון שאנחנו עושים הוא להילחץ. כמובן שמדובר באינסטינקט טבעי לחלוטין, העניין היחיד הוא שהלחץ משבש את שיקול הדעת שלנו, ולא תמיד אנו עושים את הדבר הנכון ביותר באותו הרגע.

יש לציין שלא לימדו אותנו בשום מקום או מוסד לימודי מה ‘הדבר הנכון’ לעשות במקרה של תאונה; למי צריך לפנות, מה צריך לעשות, מה הבירוקרטיה המתבקשת ואיך רואים את האור בקצה המנהרה בתוך כל הפאניקה הנלווית?

תהיו בטוחים ומכוסים במקרה של תאונת רכב

תתכוננו – ייתכן ואנחנו הולכים לשנות לכם קצת סדרי עולם, אך חשוב מאוד שתדעו שהדבר הראשון שכדאי שתעשו במקרה של תאונה הוא להתקשר למוסך שאתם סומכים עליו בעיניים עצומות. טל גבאי מנכ”ל גשר גולן מסביר: כבעל ניסיון של עשרים שנה בהתמחות בטיפול ברכבים לאחר תאונה, הנהגים צריכים לדעת שלאחר תאונת דרכים בחירת המוסך אליו יגיע הרכב היא זכותם הבלעדית, זוהי בחירה קריטית. חשוב לגרור את הרכב למוסך אמין, מוסך שידאג לאינטרס של הלקוח שלו. בסופו של דבר, המוסך שאליו יגרר הרכב הוא זה שיהיה אחראי לתיקונו ולהחזרתו לקדמותו.


מוסך גשר גולן הוא חלק מתוך מרכז השירות המשוכלל והמקיף לרכב של קבוצת גשר גולן צמח גשר, אשר קיים למעלה מעשרים שנה וממוקם באזור התעשייה קצרין. במוסך גשר גולן  דואגים להעניק את הטיפול והשירות המדויקים והנכונים ביותר עבור מי שנקלע לתאונה, וכל אלו כמובן תוך כדי חתירה להענקת שקט נפשי וטיפול בבירוקרטיה מול חברות הביטוח, בניירת הרלוונטית, ובהתנהלות מול השמאים, כאשר הכל מתבצע תחת קורת גג מקצועית אחת.

חברת גשר גולן מאמינה כי ערך מוסף של מוסך נמדד במתן פתרונות חלופיים. בזמן בו ממתינים לסידור כל הבירוקרטיות של הרכב לאחר התאונה, הצוות של גשר גולן דואג למתן רכב חלופי חדש, איכותי והולם הניתן במקום, בניגוד לחברות אשר שולחות את הלקוח לשכור רכב במקום אחר (טרטור עבור הלקוח) או לחילופין נותנים רכב באיכות נמוכה. בגשר גולן צרכי הלקוח נלקחים מראש בחשבון בעת בחירת הרכב הנמסר, וזאת על מנת שיוכל להמשיך בשגרת יומו עם מינימום דאגות ומגבלות – ומקסימום התחשבות.

שלב אחרי שלב במקרה של תאונת רכב

  • השתדלו לשמור על קור רוח עד כמה שניתן, גם במקרה ואתם חושבים שהצד השני גרם לכם לעוול.
  •  מסרו לנהג הרכב המעורב את פרטי ביטוח החובה שלכם. הקפידו למלא בדייקנות את כל הפרטים המופיעים בצד הימני של דף זה ומסרו אותו בהמשך לנציג של גשר גולן.
  •  הקפידו לא להודות באשמה או להתחייב באחריותכם על הנזק שנגרם.
  •  על מנת שנוכל להבטיח טיפול אידאלי בתביעה, וכמו כן על מנת לאפשר לכם לחזור לשגרה בזמן הקצר ביותר, התקשרו מיידית ובכל שעה למוקד של גשר גולן *9924

שימו לב – במידה ומדובר בתאונה שמעורבים בה נפגעים, תקנות התעבורה מחייבות לא להזיז את הרכבים המעורבים ויש להזמין משטרה מיידית למקום.

עם הצלחה עולמית לא מתווכחים 

מוסך גשר גולן הינו חלק מרשת מוסכי בוש קאר סרוויס העולמית, אשר מונה כיום כ-18 אלף סניפים, מספקת שירותים ליותר מ-250 מיליון לקוחות בשנה ובמעל ל-150 במדינות.

חברת Bosch נוהגת להשקיע בכל שנה יותר מ-4 מיליארד יורו בפיתוח ובמחקר, ובהתאם לזאת המכונאים והחשמאלים שלה עוברים הסמכות שוטפות במרכז ההדרכות של חברת לדיקו, הנציגה של Bosch בישראל.

כחלק מהסטנדרטים הגבוהים והמחמירים של בוש, אנו משקיעים בציוד הדיאגנוסטיקה החדיש ומתקדם ביותר לאבחון ותיקון רכבים במקרים של תאונות.

מעבר להתמחותינו במקרים של טיפול ברכב לאחר תאונות, גשר גולן הוא מרכז מוביל ומקיף לטיפול ברכבים על מגוון תחומים; טיפולי מכונאות, פחחות וצבע, מכירה של רכבים חדשים ויד שניה, דיאגנוסטיקה לרכב, התקנת וו גרירה, מיגון פוינטר עם מוביליי, כיוון פרונט, כספות אלומיניום וכמו כן השכרה וליסינג של רכבים חדשים ויד שניה.

אנו מזמינים אתכם כבר מעכשיו לוודא שעומד מאחוריכם מוסך חזק, אמין ואכפתי, שידע לתת לכם את המענה המקצועי והיסודי ביותר בזמן אמת, תוך כדי טיפול ללא פשרות ברכבכם.

בזמן אמת חייגו 9942* – ברשותינו מוקד פעיל 24/7, אנחנו שם בשבילכם בכל זמן ולכל מקום.

בנימה זו, נאחל לכם נסיעה בטוחה ושקטה מתאונות.

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך